onsdag 19. januar 2011

Etter 120 ruter og 960 løstråder og litt kjefting...

Her ligger det mange timer med hekling, festing av ender,telling,feil kjøp av garn,.... kopper med te....og selvsagt kos:))
Men fyyy så deilig det er å begynne å se en ende på prosjektet, jeg stod jo ikke akkurat fremst i rekken når tålmodigheten ble utlevert. Elsker nemlig å begynne på prosjekter, men blir lei sånn ca halvveis i dem. Da er det bra man stod fremst når staheten ble utlevert sånn at de blir avsluttet allikevel.
Har heklet ett teppe før dette og gikk da på en garn-smell som jeg tenkte jeg ikke skulle gjøre denne gangen. Så dette er ett teppe for sparere eller gjerrigknarker.
Ulempen med å la prisen bestemme er at farveutvalget blir temmelig redusert, men noen utfordringer er jo bra å ha. 
Men tror jeg er fornøyd med farveresultatet:))

Men nå skal det monteres,monteres, monteres og atter monteres......

3 kommentarer:

  1. Synes det var nydelige farger jeg. Og for en som ikke kan hekle, ser det ut som litt av et prosjekt. Du er kjempeflink.

    Ønsker deg en flott helg, klem ann helen.

    SvarSlett
  2. Hyggelig at 'heklekurset' har gitt resultater :) syns fargene er helt fine, jeg! Klem

    SvarSlett
  3. Jeg er bare råimponert over at du har heklet alle lappene, og fått de sammen.
    Sååå fint..:)
    Ønsker deg en super helg:)

    SvarSlett