onsdag 16. februar 2011

Kjøkkenhylle dilla

 Kjøkkenet her i huset ligger ganske langt opp på ønskelisten for å bli skiftet ut, men det ser ut som at det ikke blir i nærmeste fremtid. Og innerst inne er jeg litt glad for det, for jeg vet egentlig ikke hvordan jeg vil ha det. Og når jeg leter og ser på andres kjøkken rundt omkring så heller jeg nok mest over til kjøkken i landstil, og kjøkken som har blitt pusset opp og blandet med gammelt og nytt.....Men mitt kjøkken er ikke slik gammelt og sjarmerende så jeg må bytte og bygge om alt, men i mellomtiden kan jeg male og flytte rundt på skap og hyller og vente på at kjøkkendrømmen min skal bli til virkelighet en vakker dag:)
 Her står mine godis-skåler klar til lørdagskosen. 
Så for å få litt mer forandring på mitt kjøkken så ble skapene hevet og ett skap måtte ut og erstattes med hyller. Ulempen er at man ikke kan slenge ting inn i skapet og gjemme rotet:)  
Her er pleddet ferdig montert, er ei stund siden det var ferdig så nye prosjekt er allerede under planlegging. Men her i huset er jeg best på den planleggingsdelen så det kan være det tar litt tid til neste gang at noe er ferdig av slike prosjekt:)
 Men nå skal jeg se på Tid for hjem og irritere meg grønn på hva de kan finne på der;)

1 kommentar:

  1. Mye fint man kan gjøre med det man har, og dere har fått det kjempefint til ;)

    Teppet ditt ble kjempefint :)

    SvarSlett