fredag 14. januar 2011

Før og etter....inni og utenpå...




Det stakkars skapet som må holde ut med meg og min pensel igjennom mange år. 
Det begynte med furualderen, den epoken burde jo vært satt inn i tidsregningen på lik linje med steinalderen og middelalderen syns nå jeg, for det var jo ikke annet som var gøy på den tiden. Da var det furutak, furugulv, furumøbler og furulukt på sprayboks.
Så kom vi til den epoken man begynte å beise all furuen brun, den kom jeg og skapet oss også igjennom, mørkt og litt dyster den tiden. Men vi slet oss igjennom og har nå kommet oss til den tiden da alt males hvitt og lyst.


Etter den lange mørketiden så ble skapet hvitt og lyst, og da ble det montert lys inni skapet, bakveggen er tapesert for å få enda mer stilskifte.



 Ett før bilde.....men har heldigvis ikke bilde av det fra den tidligste tidsalderen..
 Disse koppene fant jeg på ett loppemarked, og de sa at det egentlig var ett helt servise, men de kunne ikke finne det akkurat da, jeg kjøpte koppene og ga de nummert mitt slik at de kunne si fra når resten dukket opp.
.....men koppene har nå ligget i kurvene sine og ventet og ventet på telefon i over ett år nå....
tror vi har gitt opp håpet nå:)

  




Ser man litt av tapetveggen bak.
Og blomstervasen med tekst er jo bare en nødvendighet å ha blomsterelskere:))))






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar