torsdag 11. august 2011

Bad under planlegging.


Nå er badeprosjektet i gang, er en ting som er fint med å ikke få lov å sitte og må være i aktivitet er at man får jo alle disse småtingene gjort. Har litt vond rygg om dagen så jeg jobber i høyden, så vinduer og lister under taket har endelig blitt hvite, de har vært brune.
Skjønner egentlig ikke hvorfor man utsetter slike jobber som tar en time å få gjort bare man kommer i gang.
Veggen skal bli gråblå i en eller annen slags tone, vet bare ikke hvilken enda.....
Pga blåe fliser som er på gulvet, og som blir på gulvet så blir farven valgt etter de. Har ikke veldig stor tro på at det blir bra å male gulvfliser, og til jeg blir rik så får de bare bli der de er.
Det er fliser på noen vegger og ett par vegger med denne stripete tapeten, som jeg da har bestemt meg for å male. Må nok vente ett par dager før jeg får gjort noe enda for jeg gidder ikke akkurat å ligge på magen og for å male nederst. Så da får alle rundt meg lov å gå på do i fred i enda noen dager:)
HÖLLVIKEN Servant, ovalt hvit Bredde: 57 cm Dybde: 44 cm Bygghøyde: 17.5 cm
Vask er kjøpt inn og blandebatteri er kjøpt, så nå skal det bare snekres en benk å ha det på.
Men akkurat det er ikke mitt bord, jeg bare tegner og forventer at ting ordner seg helt av seg selv (og det gjør det jo):)


Så til neste gang; Ha det på badet:))

2 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg til å se resultatet ;)

    SvarSlett
  2. Jeg også ;))) Men det blir ikke ferdig på de første dagene. Så da gjør jeg det jeg kan:Nemlig å smøre meg med tålmodighet:))

    SvarSlett