onsdag 23. februar 2011

Bade drømmer

                                                           Bad Trysil
Har så fryktelig lyst på nytt bad, men vet at det ikke kommer til å skje med det første, så da må jeg jo bare fortsette å planlegge og se og tenke og ønske.
Jeg har ikke lyst på slike ferdigkjøpte badeinnredninger, vil enten ha en slik løsning på en hjemmesnekret benk. Eller så vil jeg kjøpe ett gammelt skap å sette vasken på, men blir ikke helt enig med meg selv hva jeg syns mest om.


                                        
Men da passer det jo fint å bare kunne se og låne bilder fra andre.
Tror kanskje at folk rundt meg helst ville at jeg ville hatt slik ferdigkjøpt løsning, men da hadde vel livet vært kjedelig hvis vi skulle vært enige om alt:)

Jeg liker ikke fargene her men ideen liker jeg. Så nå er det vel bare å lete på Finn og se om det er noen som har noe jeg har bruk for :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar