lørdag 14. mai 2011

Konfirmasjon

 Da var den store dagen unnagjort, er nesten litt trist det går så fort når man har styra og planlagt i flere måneder. Men konfirmanten er veldig fornøyd, strålte som ei sol hele dagen og fikk jo endelig bruke bunaden.
 Det var en lilla tråd gjennom det hele, fra innbydelser til bordpynt og kakepynting...
Det har blitt mye hermetikk middager på oss de siste ukene for å få nok bokser til bordpynting :))
Hermetikk boksene er pyntet med dekorpapir og strie-bånd og andre pynte-bånd i lilla.
Løperen på midten er i  ullfilt.
Og blomstene er lilla småblomsterte stemor, peoner, roser og blåbærlyng.
Får se om jeg finner noen bedre bilder. Var nemlig litt mye stress dagen før og samme dag så bilder av bordet ble det noe dårlig med....og jeg som liksom skulle være så flink å ta masse bilder.  Men hadde ei venninne som hjalp til under festen og hun tok visst myyyyye bilder så da dukker det vel opp flere etterhvert:)

Men nå skal jeg ut og nyte en deilig vårdag -
 Uten å tenke på konfirmasjon og kaker og koldbordmat og taler:))

2 kommentarer:

  1. Det var så fint. Jeg har nok noen bilder ja, så skal se om jeg ikke får brent dem til deg snart ;)

    SvarSlett
  2. Hmm.. Ser koselig ut!:D

    Holdt Marte tale?:)

    SvarSlett